VÅREN OCH DENIM HAR EN LÅNGTGÅENDE KÄRLEKSHISTORIA

Våren och denim har en långtgående kärlekshistoria. Hos flertalet av våra kunder erbjuder vi ett varubyte. Att ta fram, producera och bygga upp kampanjdekor är tidskrävande och kostsamt samtidigt som en större kampanj ofta pågår uppåt 5-6 veckor. Ett varubyte möjliggör att exponera dubbelt så många produkter vilket ger kunden dubbel inspiration.

Denna veckan har vi uppdaterat en vårkampanj. Vi gick från kontraster och grafiskt med årets färg, lila, som accent till denimblått i alla dess nyanser. Ett material som alltid är lika aktuellt och en färgskala som många älskar.

Trevlig helg och all in denim önskar Visualisterna 👖

Tags from the story
,
Written By
More from Tove Castor

VARDAGSSNYGGT VARUMÄRKE

Stockholms Design Week är i full gång och vi har många event,...
Read More

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *