VISUALISTERNA

#INTETILLSALU

Idag var det pressfrukost på PUB. Erikshjälpen kampanjar med #intetillsalu för att skapa engagemang och belysa något så otäckt som att det varje år är 1,2 miljoner barn som faller offer för människohandel. Som en del i kampanjen öppnar Erikshjälpen en pop up-butik på varuhuset PUB, Stockholm. Där finns vintage och unika plagg skänkta av ett 40-tal kända svenskar.
To ensure delivery, add no-reply@vimeo.com to your address book.
Vimeo
Someone shared this with you: http://vimeo.com/66569236
#intetillsalu
About this video
”Medverkade i filmen gjorde; Carina Berg, Petter Alexis Askergren, Musse Hasselvall och Julia Frej Regisserade gjorde; Musse Hasselvall Fotograf; Micke Eriksson Musik; Winhill/Losehill – Tell Her She’s the Light of the World www.intetillsalu.tictail.com
Forward this email to your friends and family so that they can watch the video too.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.